תפריט יצירת קשר טלפון

כל הסודות להגברת הלקוחות דרך פרסום בגוגל

תמונה ראשית

פרסום בגוגל הוא תהליך פרסום המבוסס על תשלום עבור הצגה של מודעות המופיעות באזורים שונים בגוגל, הפרסום מתבצע בעזרת מילות מפתח וביטויים נבחרים הרלוונטים לעולמות התוכן של העסק או האתר.

המודעות המוצגות בגוגל הן בעצם קישורים לכל דבר ועניין כאשר לחיצה על מודעה כזו או אחרת מובילה את הגולש לאתר המפרסם בכדי שהגולש יבצע פעולה רצויה כגון רכישה, מילוי טופס, יצירת קשר וכדומה. קמפיין פרסום בגוגל מאפשר למפרסם לשלם עבור הפרסום רק כאשר לוחצים פיסית על המודעה שלו וכאשר הגולש ממש נחשף למסר הפרסומי.

מודעות פרסום בגוגל

היום, גוגל מאפשר מגוון גדול מאד של מודעות פרסום בגוגל. המודעות בגוגל נקראות קידום ממומן בגוגל והן מופיעות במספר מקומות בעמוד תוצאות החיפוש של גוגל כגון החלק העליון, התחתון, עמודים פנימיים וכדומה. המודעות הממומנות מופיעות עם סימן המראה לגולש כי מדובר על פרסום בגוגל ממומן ולא משהו טבעי או אורגני.

היום, ניתן לבצע פרסום בגוגל באופן עצמאי ולנהל קמפיינים לטווח הארוך אך אם רוצים קמפיינים מקצועיים יותר אשר עומדים ביעדים שהוגדרו מראש אז יש להיעזר בחברת פרסום מקצועיות המתמחות בתחומים של פרסום בגוגל ופרסום בדיגיטל.

מהי עלות פרסום בגוגל?

במסגרת פרסום בגוגל למפרסם יש דרך תשלום הנחשבת לנוחה, ידידותית ומקובלת מאד בתחום. בדרך זו, ישלם המפרסם עבור כל הקלקה על המודעה שלו, סכום ידוע מראש. הסכומים עבור הקלקה על מודעה משתנים בעיקר בזכות מידת תחרות הקיימת בתחום כזה או אחר או ביטוי כזה או אחרת כלומר, ככל שתחום או ביטוי מפתח יהיה תחרותי יותר כך התשלום יהיה גבוה יותר עבור הפרסום.

כל אחד העושה פרסום בגוגל מתחרה בעצם במפרסמים אחרים מאותו תחום וקובע לעצמו מראש את תקציב הקידום והפרסום. גוגל מתעדף את המודעות האיכותיות ביותר ומציג אותם במיקומים אסטרטגיים בעמוד תוצאות החיפוש.

כאשר רוצים להקים קמפיין פרסומי בגוגל יש לבצע את כל הפעולות המקדימות, על המפרסם להזין בקמפיין את המידע אותו הוא מעוניין לפרסם ולהעביר לגולשים, הוא מגדיר תקציב וזמנים לקמפיין ומגדיר מדינות ואזורים הרלוונטים לפרסום. חשוב לזכור, גוגל מתייחסים למגוון גדול מאד של פרמטרים ולפיהם הוא מחליט על מיקום המודעות של המפרסם.

יתרונות פרסום בגוגל

כאשר מדוברים על פרסום בגוגל חשוב לזכור כי מדובר בחברת ענק ובמנוע החיפוש הגדול והטוב ביותר בעולם אז כך שלגבי יתרונות הפרסום אין מה לדאוג, יש יתרונות חשובים מאד היכולים לעשות מהפך בעסק שלכם.

  • מדובר בפרסום ממוקד המעביר מסר פרסומי מדוייק לגולש
  • התשלום עבור הפרסום הוא רק כאשר יש לחיצה אקטיבית על המודעה של המפרסם
  • מערכות הפרסום של גוגל מאפשרות ניטור מדוייק על הביצועים של הקמפיין
  • מדובר בפרסום מהיר, מרגע סיום בניית הקמפיין ניתן לעלות לאוויר באופן מיידי
השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים