תפריט יצירת קשר טלפון

5 טיפים לכתיבת תוכן שיווקי - למתחילים

תמונה ראשית

אנשים שמגיעים פעם ראשונה לתחום הזה של כתיבת תוכן ובמיוחד לכתיבת תוכן שיווקי עלולים למצוא את עצמם מופתעים. הם יחשבו שהם עושים את הדברים הנכונים אבל יגלו שזה לא בהכרח כך ולפעמים הם הם מגלים שהיה עדיף להם לקרוא כמה טיפים לפני כן. ובכן, אתם כבר פה, אז למה שלא תקראו את הטיפים הקצרים שיש לנו בשבילכם?

blog

פתחו בלוג

נכון שיש לכם כבר אתר אחד, אבל לפעמים אתר מקצועי של העסק או האתר הראשי שלכם הוא לא המקום הטוב ביותר לפרסם בו כתבות תוכן מסוימות ולכן בלוג יהיה טוב. אפשר להשתמש בבלוג חיצוני או בבלוג כחלק מהמערכת של האתר, אך אתם יכולים להיות בטוחים שתרגישו בנוח לכתוב בכל צורה שהיא או להשתמש בבלוג לכל מטרה שאתם חושבים שיעילה לפרסום ברשתות החברתיות נניח בעוד שבאתר החברה זה לא יהיה המקום המתאים.

compose

כתבו תוכן איכותי

אנשים עלולים לחשוב שהתוכן שהם כותבים הוא תוכן שיווקי אבל האמת היא שהוא תוכן מקצועי. (קראו מהו תוכן שיווקי) תוכן שיווקי צריך לתת תחושה של יעילות מסוימות גם אם הלקוח לא מתעניין לבצע רכישה או פעולה כלשהי באותו הרגע. אתם צריכים לגרום לו לחשוב שהוא למד משהו ושהוא יכול לסמוך עליכם לספק לו חומרי קריאה עתידיים בהמשך, כך שאם הוא ירצה באמת לבצע רכישה, הוא יזכור אתכם לטובה ויפנה אליכם מראש.

add

נגמר לכם הרעיונות? שחזרו

כותבי תוכן עלולים למצוא את עצמם כל הזמן חוזרים על עצמם באתרים שונים או בהזדמנויות שונות ולכן במקום להימנע מלכתוב לגמרי, אפשר למצוא פיתרון טוב יותר ולשחזר את מה שכבר כתבתם. אפשר לנסח מאמרים בצורות שונות באתרים שונים ולהציג אותם בדרכים חדשים ויעילות יותר. אנשים לומדים כל הזמן דברים חדשים ואפשר להוסיף על מה שכתבתם בפעמים קודמות והפעם גם להיכנס יותר לעומק. בנוסף, אפשר לשלב הדגמות חדשות לתכנים הישנים באמצעות Infographics למיניהם כדי שהגולשים יוכלו לחדד את החומר הישן בצורה ברורה יותר לעין.

network

מצאו את קהל היעד המתאים לכם

התוכן יכול להיות נהדר אבל אתם צריכים שאנשים ימצאו אותו בכדי שהם יקראו אותו, איך עושים זאת? יש הרבה דרכים היום. פורטלים בתחומים מסוימים או קבוצות ברשתות החברתיות הן 2 דרכים טובות, אבל נסו לחשוב מחוץ לקופסא ולמצוא את המקומות המתאימים ביותר עבור הנושא שלכם. צרו לעצמכם קהל והגדילו את העוקבים שלכם. Newsletters ודפי פייסבוק למיניהם הם דרך מעולה לשמור על עוקבים ולעדכן את הקהל שלכם בתכנים חדשים.

man

שלבו הומור ודברו בגובה העיניים

יש מצבים בהם השפה המקצועית מאוד יעילה, על כך אין ספק. אבל לפעמים כשכותבים תוכן שיווקי צריך לכתוב בגובה העיניים של הלקוח הפוטנציאלי. צריך לדבר איתם בצורה הכי פשוטה שאפשר, כאילו אנחנו לא מנסים לעשות עליהם רושם. אנשים רוצים להתחבר לצורה שהכותב כותב בה ולפעמים דווקא הצורה הזו היא הסיבה שאנשים חוזרים כל הזמן לאותו בלוג למרות שיש עוד בלוגים אחרים שעוסקים באותו נושא. עשו ניסוי, צרו לעצמכם סיגנון מסוים ותיראו איך ברגע שתשנו אותו - הקהל יבחין בכך ואולי אפילו יגיב! אם יש לכם עוד טיפים לכתיבת תוכן שיווקי, מוזמנים לכתוב ולדון על כך בתגובות. *האייקונים בכתבה זו נלקחו מאתר Flaticon

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים