תפריט יצירת קשר טלפון

אסטרטגיות לשיווק אונליין ואופליין

תמונה ראשית

לא משנה אם יש לכם עסק קטן או עסק גדול, אתם צריכים תמיד לשווק אותו. בזכות שיווק שיעשה בצורה ובדרך הנכונה, אתם תוכלו להגדיל משמעותית את מאגר הלקוחות שיש לכם. כאשר תגדילו את מאגר הלקוחות, באופן אוטומטי תגרמו גם להגדלת הרווחים שלכם ממכירה של כל מיני מוצרים ושירותים שהעסק שלכם מציע. יש לא מעט אסטרטגיות שיווקיות שעליכם ליישם. קיימות כאלו הקשורות לשיווק אונליין וכאלו הקשורות לשיווק אופליין. אז איך תדעו מהן האסטרטגיות המומלצות? המשיכו בקריאת המאמר.

שיווק אונליין

הסוג הזה של השיווק, מתייחס לשיווק באינטרנט. הכוונה היא לשיווק המוצרים והשירותים באמצעות אתר אינטרנט, דף נחיתה וכמו כן דף עסקי ברשתות החברתיות. במידת הצורך, אפשר גם להשתמש בשירות קידום ממומן של גוגל. מדובר על הצגת מודעות פרסומיות בעמוד הראשון של גוגל. מודעות אלו יוצגו בהתאם למילות המפתח שהגדרתם וכמו כן בהתאם לתקציב הקמפיין שלכם. אם בחרתם בשיטה זו, נסו לעשות זאת עם איש מקצוע שיש לו ניסיון בתחום.

ניתן גם לייצר נוכחות ברשת, מבלי לשלם עבור קידום ממומן בגוגל. את התהליך הזה תוכלו לעשות על ידי הקמת דף עסקי ברשתות החברתיות. הדף הזה צריך להיות פעיל וכמו כן באמצעות הדף, תוכלו להציע מבצעים והנחות לחברי הדף ובכך להפוך את חברי הדף ללקוחות פוטנציאליים שלכם.

מה שעוד ניתן לעשות במסגרת שיווק אונליין הוא שימוש בדיוור אלקטרוני. כלומר אם צברתם מאגר של לקוחות, תוכלו מדי יום, שבוע או חודש להוציא ניוזלטר ולהציע מבצעים, קופונים, הנחות וכמו כן לעניין את הלקוחות במוצרים ושירותים חדשים שאתם מציעים. דיוור כזה יכול להיות לא רק באמצעות דואר אלקטרוני, אלא גם באמצעות הודעות SMS. כמובן שגם כאשר מדובר על דיוור באמצעות המייל וגם כאשר מדובר על דיוור באמצעות הודעה לטלפון הסלולרי, יש לקבל את הסכמת הלקוחות לקבלת הדיוור.

שיווק אופליין

מדובר על שיווק שלא עושים אותו ברשת האינטרנט. את השיווק הזה ניתן לעשות על ידי השתתפות בכנסים ומפגשים עסקיים שמתקיימים מדי פעם בכל מיני ערים ברחבי הארץ. מומלץ מאוד להגיע מוכנים לאותם המפגשים ומלבד כרטיסי ביקור, אפשר גם לחלק מוצרי פרסום הנושאים את הלוגו והטלפון של העסק שלכם. תוכלו לחלק מוצרי פרסום כמו, כובעים, עטים, מחברות, פנקסים, לוחות שנה וכו'.

דרך נוספת לשיווק אופליין שכבר עובדת שנים רבות היא פרסום של מודעה בעיתונים הגדולים. לעיתונים הללו יש קהל לקוחות קבוע וותיק ועל כן תוכלו לחשוף לאותו הקהל את המוצרים והשירותים שלכם. השיטה הזו מוצלחת מאוד ועובדת בצורה יעילה.

שורה תחתונה

חשוב מאוד לשלב בין האסטרטגיות שהוצעו לעיל. כך שתדעו שאתם מפרסמים ומשווקים את העסק גם ברשת האינטרנט וגם מחוץ לה. בדקו מהו התקציב הכספי שעומד לרשותכם ובחרו באסטרטגיות המתאימות לכם. זכרו אם לא תעשו שיווק לעסק, הרי שאתם לא תהיו מוכרים לאף אחד ויהיה לכם קשה מאוד להצליח ולהגדיל את הרווחים שלכם.

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים