תפריט יצירת קשר טלפון

כלים וגנרטורים לעיצוב תמונות

תמונה ראשית

הפוסט המתעדכן הזה יעסוק בגנרטורים וכלים שמאפשרים לכם לעצב תמונות. השימוש בזה יכול להיות לרשתות חברתיות, לאתרי אינטרנט ולעוד שלל מטרות שונות. התמונות אמורות לצאת אסטתיות ומשולבות עם טקסט או עם תמונות אחרות, לעתים הכלים האלו יהיו דומים לכלים של מוקאפים, אך לא בדיוק. בהצלחה.

Photo Creator by icon8

כלי מעולה ואיכותי - ובנוסף לכך נוח מאוד לשימוש, שמאפשר לכם להשתמש במגוון תמונות קרע ועליהן להלביש תמונות של אנשים או עצמים מסוימים. בנוסף לכך אפשר להלביש טקסט על התמונות ולהוריד אותם בסיומת PSD או בגרסת תמונה - PNG באיכות גבוהה מאוד. שימו לב שהתמונות אמנם ניתנות בחינם, אך יש לתת קרדיט לאתר icons8.

Canva 

קרדיט ל-Written Word Media

Canva הוא אחד הכלים הפופולריים ביותר בעולם לעיצוב תמונות. הכלי מאפשר לכם לעצב תמונות, להוסיף טקסטים ולמקם אותם במקומות שונים כפי רצונכם ועם מגוון רחב מאוד של אפשרויות ומבנים. הכלי מאפשר לכם להכין פוסטים מעוצבים לפייסבוק או לאינסטגרם, באנרים למיניהם ואפשר לומר שהאפשרויות בלתי מוגבלות. הכלי הוא חינמי ומאוד ברור לשימוש. שווה להציץ.

שירותים נוספים שמאוד דומים ל-Canva הם Fotor או Fotojet. פחות או יותר אותו ממשק, אותה נוחות שימוש אך למיטב הבנתי פחות אפשרויות. 

Free Image And Photo Resizer 

אם כל מה שאתם רוצים זה לגזור ולשנות את הגודל וקנה המידה של התמונות לצרכים שונים - זה הכלי בשבילכם. הכלי בא עם גדלים מוכנים לצרכים שונים ואתם רק צריכים להוסיף את התמונה, לשחק איתה קצת שהיא תמוקם איפה ואיך שאתם רוצים ואפשר לייצא את התמונה בשניה. אין פשוט מזה.

Remove.bg

אתר פשוט מאוד שעוזר לכם להסיר רקעים מתמונות. הטכנולוגיה המיוחדת של האתר עושה זאת בצורה מדויקת להפליא וללא מאמץ כלל גם כשמנסים להתקיל אותה. נסו ותפותעו.

 

השאירו כאן פרטים ונחזור אליכם עם פרטים נוספים